Με προβλήματα άρχισε η χρονιά στα Νηπιαγωγεία, σύμφωνα με την…

Με προβλήματα άρχισε η χρονιά στα Νηπιαγωγεία, σύμφωνα με την

Με αρκετά προβλήματα άρχισε η νέα σχολική χρονιά για τα δημόσια και κοινοτικά νηπιαγωγεία της Λευκωσίας, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Γονέων Δημόσιων και Κοινοτικών Νηπιαγωγείων Λευκωσίας .

Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Γονέων Δημόσιων και Κοινοτικών Νηπιαγωγείων Λευκωσίας Νέαρχος Νεάρχου, σε δήλωση του αναφέρει ότι «σε πλήρη ετοιμότητα οι νηπιαγωγοί μας, αλλά δυστυχώς με αρκετά άλυτα χρόνια προβλήματα χτύπησε το κουδούνι σήμερα στα νηπιαγωγεία μας».

Αναφέρει, επίσης, πως πολύ σοβαρά χρόνια προβλήματα που μαστίζουν την Προδημοτική εκπαίδευση, δε βρήκαν δυστυχώς τον δρόμο για την επίλυσή τους.

«Προβλήματα, όπως η απουσία αναλυτικών προγραμμάτων στις τάξεις της προδημοτικής, αλλά και των νηπίων που φοιτούν σε δημόσια και κοινοτικά νηπιαγωγεία, η μη θεσμοθέτηση της λειτουργίας του κοινοτικού νηπιαγωγείου, η έλλειψη γραμματειακής υποστήριξης της διευθυντικής ομάδας είναι μόνο μερικά από τα χρόνια προβλήματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης από το Υπουργείο. Ακόμη, θέματα αλλόγλωσσων παιδιών, για τα οποία ούτε και φέτος δόθηκε χρόνος στα νηπιαγωγεία, η μη ανάληψη ευθύνης για την εποπτεία των τμημάτων επιτήρησης των Συνδέσμων Γονέων από τα Υπουργεία Παιδείας και Εργασίας, η μη κάλυψη των ιατρικών αναγκών των νηπίων από τη Σχολιατρική Υπηρεσία και η έλλειψη αντίστοιχης νομοθετικής ρύθμισης, προσθέτουν το παζλ των κρίσιμων αναγκών και ελλείψεων στα δημόσια και κοινοτικά νηπιαγωγεία μας», προσθέτει.

Στην ανακοίνωση της, η Ομοσπονδία αναφέρει ότι βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των γονιών και των νηπιαγωγών με στόχο την καλύτερη διαβίωση των παιδιών στα σχολεία.

«Είναι επιτακτική και αδήριτη ανάγκη, η Πολιτεία και η Βουλή να ενσκήψουν στα χρόνια και καθημερινά προβλήματα που συχνά ανακύπτουν στην Προδημοτική εκπαίδευση λειτουργώντας ως τροχοπέδη στην υγιή ανάπτυξη των παιδιών μας. Τα παιδιά είναι το μέλλον της Κύπρου και πρέπει από νωρίς οι ανάγκες τους να εκτιμηθούν ορθά και αποτελεσματικά. Επενδύοντας στην Προδημοτική εκπαίδευση, αντιμετωπίζουμε λιγότερα προβλήματα στη Δημοτική και Μέση εκπαίδευση στο μέλλον», καταλήγει.
(ΚΥΠΕ/ΔΝ/ΓΧΡ)