Site icon Non Stop Journal

Ηρεμία στο αεροδρόμιο Λάρνακας μετά το λουκέτο Cobalt, μέχρι τέλος 2018 θα μετέφερε 120 χιλ. επιβάτες

Ηρεμία στο αεροδρόμιο Λάρνακας μετά το λουκέτο Cobalt, μέχρι τέλος 2018 θα μετέφερε 120 χιλ. επιβάτες

Ηρεμία επικρατεί από το πρωί στο αεροδρόμιο Λάρνακας μετά το χθεσινό ξαφνικό κλείσιμο της αεροπορικής εταιρείας Cobalt Air, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες, υπολογίζεται ότι θα διακινούσε μέχρι το τέλος του έτους από και προς διάφορες χώρες του κόσμου, περίπου 120 χιλιάδες επιβάτες.

Συγκεκριμένα, από το πρωί επιβάτες που θα αναχωρούσαν για διάφορες χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής με αεροσκάφη της εταιρείας Cobalt Air, μετέβησαν στο αεροδρόμιο Λάρνακας για να ενημερωθούν αναφορικά με τις πτήσεις τους.

Η κατάσταση που επικρατούσε στο αεροδρόμιο ήταν ήρεμη, με τους λειτουργούς της Hermes Airports να εξυπηρετούν τον κόσμο, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς, να διευκολύνουν τους επιβάτες και να τους παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες προκειμένου να διεκπεραιώσουν το ταξίδι τους.

Αρκετοί επιβάτες που θα ταξίδευαν χθες βράδυ για διάφορες χώρες και δεν είχαν ενημερωθεί για το κλείσιμο της εταιρείας, διανυκτέρευσαν στο αεροδρόμιο, με την Hermes σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς να προσφέρουν κουβέρτες στους επιβάτες.

Πληροφορίες του ΚΥΠΕ αναφέρουν ότι υπολογίζεται πως μέχρι το τέλος του χρόνου η εταιρεία Cobalt θα διακινούσε από και προς διάφορες χώρες του κόσμου, περίπου 120 χιλιάδες επιβάτες.

Η εταιρεία διακινούσε περίπου 2,5 με 3 χιλιάδες επιβάτες την ημέρα και πραγματοποιούσε 13 – 15 πτήσεις ημερησίως για διάφορους προορισμούς, μεταξύ των οποίων Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Χανιά, Λονδίνο Heathrow, Gatwick, Ζυρίχη, Παρίσι, Τελ Αβίβ, Βηρυτό και Αμπου Ντάμπι.

Η αεροπορική εταιρεία, διατηρούσε στόλο από έξι αεροσκάφη, πραγματοποιούσε πτήσεις σε 22 προορισμούς, εργοδοτούσε 200 ανθρώπους πτητικό προσωπικό, 50 άλλα άτομα προσωπικό εδάφους και διοικητικό προσωπικό και η πρώτη της πτήση πραγματοποιήθηκε στις 7 Ιουλίου 2016.

Το 35% των πτήσεων της Cobalt είχαν προορισμό την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και τα Χανιά, ενώ οι υπόλοιπες πτήσεις πραγματοποιούνταν σε χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής

Αρμόδιοι φορείς ανέφεραν στο ΚΥΠΕ την εκτίμηση πως η εταιρεία μέσα σε δύο χρόνια έχασε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και ότι μεταξύ των λόγων που οδήγησαν στο κλείσιμο της ήταν ότι δεν διέθετε σωστό σύστημα διανομής και τιμολογιακής πολιτικής, πως ενώ είχε ξεκινήσει ως εταιρεία χαμηλού κόστους στη συνέχεια πρόσθεσε την υπηρεσία business class, ενώ δεν φρόντισε να κλείσει συμφωνίες με άλλες αεροπορικές εταιρείες για συνεργασία.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μέλημα της Hermes είναι στο παρών στάδιο να διευκολυνθούν οι επιβάτες να μεταβούν στους προορισμούς τους και ακολούθως σε συνεργασία με τα αρμόδια Υπουργεία και Φορείς, να αναπληρωθεί το κενό από αεροπορικής άποψης που αφήνει το κλείσιμο της Cobalt.

Αρκετοί ξένοι επιβάτες ανέφεραν πως δεν είχαν ενημερωθεί για το κλείσιμο της εταιρείας, ότι ενημερώθηκαν από τα ΜΜΕ και πως μετέβησαν στο αεροδρόμιο Λάρνακας προκειμένου να ενημερωθούν για το τι πρέπει να πράξουν αναφορικά με τις πτήσεις τους οι οποίες ακυρώθηκαν.

Σημειώνεται ότι στις πινακίδες αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου Λάρνακας υπάρχουν μεν οι πτήσεις που θα πραγματοποιούσε η Cobalt προς διάφορους προορισμούς, ωστόσο δίπλα υπήρχε η ένδειξη “Cancelled».

(ΚΥΠΕ/ΦΖ/ΓΒΑ)

Exit mobile version